Dag 22 Los Angeles - Helmond

12 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Go big or go home. Helaas geldt voor ons het laatste. Maar Go Big hebben we zeker gedaan. Nog anderhalf uur en dan mogen we aan boord. Hopelijk leuke films aan boord. Op naar Frankfurt. Update 12.00 uur. We zitten inmiddels in Frankfurt. Om vier uur kunnen we aan boo voor onze vlucht naar Amsterdam.
Voorlopig nog volgens schema. Update 18.40 uur. Net gegeten op Schiphol en nu de auto ophalen en naar huis.....

1. Annemiek en Hans de Bont:
    13 augustus 2015
    Welkom thuis .
    Jullie zullen wel even moeten wennen aan weer thuis zijn en het kleine, maar natuurlijk gezellige Helmond.
    Rust maar lekker uit van de reis en geniet er van bij het vertellen van de verhalen en bij het weer zien van de foto's.
    Het was leuk om jullie verhalen mee te volgen.

Groetjes.
  2. Ineke:
    14 augustus 2015
    Kitty, William, Rick en Stan,
    Het was super leuk en ook nog een beetje leerzaam om jullie de afgelopen 3 weken te mogen volgen op jullie reis.
    Ik ga jullie verhalen missen.
    Nu bijkomen en op naar het vertellen van jullie belevenissen.