Dag 19 Palm Springs - Los Angeles

9 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zo, vanmorgen eerst maar eens lekker ontbijten bij Rick's restaurant. Daarna inpakken en op weg naar het laatste hotel. Hollywood here we come ! Het is vandaag maar een gooi, slechts 200 kilometer. Onderweg zien we weer van alles. Al een heel eind voor Los Angeles merk je dat het richting een grote stad gaat.Zeven rijbanen richting de stad. Maar keep your lane werkt geweldig. Echt relaxed rijden in de States. Midden in Los Angeles is het wel druk maar we komen ruim van te voren bij ons hotel aan En ja hoor, daar zijn de beroemde letters op de berg. Vroegtijdig inchecken is wederom geen probleem. De receptionist neemt ruim de tijd om ons informatie te geven. We boeken alvast de kaarten voor Universal studios. Dit park gaan we morgen bezoeken. Ligt slechts 10 minuten rijden van het hotel. We settelen ons en gaan richting Hollywood Boulevard. Het is heerlijk weer dus we gaan te voet. Hollywood Boulevard is een heel stuk maar doodgewoon. Maar aan de toeristen te zien zijn we er bijna. En ja, daar beginnen de sterren op de grond. In het begin zijn het voor ons onbekende sterren. Maar gelukkig, daar zijn de bekende namen. We zien onder andere Ronald Reagan, the Beatles, Johnny Cash, Arnold Schwarzenegger. Er liggen zoveel sterren dat we ze niet allemaal aflopen. Hollywood Boulevard is leuk om te lopen, maar het is wel een beetje in verval geraakt. We lopen langs een museum en kijken wat het is. Het blijkt een museum te zijn over het Guinness book of records. We gaan naar binnen en lopen er zo'n anderhalf uur rond. Grappig om mee te maken. Zo, tijd om terug te gaan. We maken de planning van Los Angeles af. Morgen dus naar Universal studios, overmorgen een dagje met de hop on hop off bus en s'avonds naar de La Dodgers. Nog genoeg te doen !

1. John:
    10 augustus 2015
    jullie hebben mijn ster ook gevonden zag ik?????
    rick een KFC geopend.
    geniet maar van de laatste dagen.
    gr,van ons