Sanur de laatste ronde

10 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

Gelukkig vannacht zonder herrie kunnen slapen. Na het ontbijt voor de laatste keer goed insmeren. Da's wel nodig weer vandaag. Het is wat drukker op het strand maar nog steeds niet alle bedjes zijn bezet. Lekkere luieren deze laatste dag. We sluiten weer af op het terras. Daar zijn we eerst getuige van de prijsuitreiking van de surfwedstrijd. Enige tijd later zien we voor onze neus allemaal cameramensen lopen. We zitten aan het strand en zien dat er opnames worden gemaakt. Het lijkt op een soort goede tijden slechte tijden. We kijken dit even af en gaan ons opfrissen. Eerst nog even de vlucht inchecken en alvast de koffers pakken. Straks ook nog even de taxi voor morgen regelen. Zometeen nog heerlijk eten en dan op naar de laatste overnachting. Morgenmiddag om 13.00 uur gaan we richting Singapore. Dus tot gauw weer allemaal.

1. Bart Huijnen:
    Fijne reis allemaal!!
  2. Ineke:
    10 augustus 2017
    Helaas het zit er weer op. Mooi reis gemaakt met veel herinneringen. Goede reis en tot gauw. Liefs, Ineke.
  3. Niek en Adriënne:
    10 augustus 2017
    Het Baliavontuur zit erop maar jullie verhalen lezend was het
    fantastisch. Fijne laatste avond en een goede reis. Liefs van ons.
  4. Anja van Lierop:
    10 augustus 2017
    Helaas zit het er weer op. Hebben heerlijk genoten van de verhalen en foto's . Goede reis naar huis en tot gauw
  5. Marcella Withagen:
    10 augustus 2017
    Goede reis naar huis. Ben blij dat we nog een week mogen blijven! Ben nog niet toe aan naar huis gaan.
  6. John:
    10 augustus 2017
    helaas voor jullie zit het erop
    wij hebben weer veel mooie dingen terug gezien door jullie verhalen goede reis
    en tot weerziens