Dag 18 Scottsdale - Palm Springs

8 augustus 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag de langste afstand af te leggen. Zo'n 450 kilometer. We moeten vandaag door de woestijn. Water hebben we voldoende bij. We krijgen de tip om nog even te tanken. Hier is het een stuk goedkoper volgens de receptioniste en bovendien komen er niet zoveel stops onderweg. Onderweg is het eerste stuk zeer saai. Af en toe wat cactussen maar dat was het dan ook wel. We passeren het nationale park Joshua Tree. We overleggen kort en laten het park verder aan ons voorbij gaan. We gaan vandaag terug naar de staat waar onze reis is begonnen: Californië. Bij het passeren van de grens tussen Arizona en Californië moet iedereen stoppen. Gelukkig krijgen wij het teken dat we door mogen rijden. Tegen 3 uur zijn we bij ons hotel in Palm Springs. We komen even bij en gaan dan heerlijk aan het zwembad liggen. Wat moet je anders met dit weer, 40 graden. Het is gezellig aan het zwembad. Een Mexicaanse familie heeft familiedag ofzo.Vanavond lekker rustig aan en morgen naar onze laatste stop: Los Angeles.