Dag 20 Los Angeles

10 augustus 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag pretparkdag. Op naar Universal Studio's. We staan vroeg op want we willen zoveel mogelijk zien en doen. Om kwart voor negen zijn we bij de eerste attractie. We gaan meteen naar de studio tour. In een treintje over het terrein langs vele items. We zien verschillende settings en komen dan bij King Kong. In 3D worden we mooi door elkaar geschud. Daar zal het niet bij blijven vandaag. We passeren Jaws maar hij krijgt ons niet te pakken. De tour eindigt met de nieuwste attractie: fast & furious. Weer in 3D door elkaar geschud. Na een uurtje is de tour voorbij en gaan we naar het volgende. We passeren een attractie in aanbouw: Harry Potter. Ze zijn al een eind, het ziet er al mooi uit. We gaan verder in de waterbaan Jurassic Park. We komen er redelijk droog uit. Door naar The Mummy. Een korte maar snelle achtbaan. Dat vraagt om een lekkere hotdog. Weet je wat, we doen nog een 3D. Transformers. Zo, we hebben de stad weer van de ondergang gered. Banana, banana, op naar the Minions. Pfff, daar vliegt een bananenscheet door de lucht. Drie kwartier in de rij maar het is de moeite waard. Even uitrusten en een show meepikken: special effects. Hop, op naar the Simpsons. Een leuke achtbaan. Vlug, Waterworld begint zo. Echt een gave show met veel vuurwerk. We hebben wel pizza of een hamburger verdient. He daar hebben we Scooby Doo. Even een familiefoto. Shrek nemen we ook nog even mee. Het is 6 uur geweest en de energie raakt op. Nog even naar wat winkels. Ook de fanshop van de LA Dodgers komt aan de beurt. Rick en Stan scoren allebei een cap. Zo we zijn klaar voor de wedstrijd van morgen. Met het pretpark zijn we ook klaar en we gaan met de auto terug richting Hollywood. Nog even wat lekkers halen voor morgen en tv kijken. De wekker gezet want morgen nog een drukke dag. Hop on hop off busje en 's avonds de wedstrijd.

1. Gerard:
    11 augustus 2015
    Hopelijk was een leuke wedstrijd geweest.
    Goede terug reis alvast en leuk dat wij je hebben kunnen volgen.
    gr van ons x