Timmernabben, dag 4

10 augustus 2021 - Strömsrum, Zweden

Zo, dag 4 alweer in Timmernabben. De weersvoorspelling vandaag is een gok, kan alle kanten op. Na het ontbijt schijnt de zon dus korte broek aan en op pad. We gaan naar Lovo (eigenlijk met puntjes op de o zegt mijn buurvrouw). Hier ligt een natuur reservaat waar je prachtig kunt wandelen. Het is er erg rustig. We komen sporadisch mensen tegen. We zien in de verte de buien vallen maar deze komen niet onze kant op. We besluiten de hele route af te maken en na zo'n 2 uurtjes zijn we weer bij het beginpunt. Op de terugweg even naar de supermarkt. Vanavond gaan we wraps eten. Halverwege de middag zijn we terug bij het huisje en lezen/internetten wat. Tegen 6 uur gaan we nog een stukje door Timmernabben en komen bij fc Timmernabben, had ook fc de kampioenen kunnen zijn. Na de wraps naar het voetballen gekeken en tot slot het verhaal van de dag geschreven. Morgen Timmernabben en omgeving maar weer onveilig maken.

1. Ineke:
    11 augustus 2021
    Mooie omgeving en rustig zo te zien. Ook hier is de zeemeermin te zien en er is gelukkig ook een plaatselijke voetbalclub.
    PSV doet het tot nu toe erg goed.
    Hopelijk blijft het ☀️ schijnen en kunnen jullie nog een heerlijk biertje of wijntje drinken op jullie veranda vandaag in de rust. Morgen op naar Stockholm de drukte weer in.