Lembongan dag 3

7 augustus 2017 - Lembongan, Indonesië

Vandaag wordt het een prima dagje. We overleggen wat we gaan doen en besluiten om lekker bij het zwembad te blijven. Prima keuze want het is vandaag warm dus afkoeling gewenst. We spreken diverse andere hotelgasten. Veel Australische mensen hier. Een van hen had vanmorgen het geluk om de mantra roggen te zien. De hele dag is het schitterend weer. Een Australiër die al jaren hier komt zegt dat we veel foto's moeten maken van de overkant. Bali is namelijk goed te zien. Het feit dat beide vulkanen nu niet in de wolken vertoeven komt volgens hem niet zoveel voor. Het is een mooi plaatje. We genieten van de mooie zonsondergang vanaf ons plekje. Voor het eten gaan we vanavond op pad. Dit betekent de zaklamp mee. We moeten namelijk de steile weg naar het strand aflopen. Dit pad is niet verlicht. Een stukje over het strand en vervolgens het bekende bergpadje op. We eten in een lounchebank met uitzicht op Bali. Wederom genieten. Na het eten weer over het donkere pad terug. We leggen nog even een kaartje, drinken wat en gaan dan heerlijk slapen. Morgenvroeg om half zeven worden we weer gewekt door de omgevingsgeluiden en de zon.

1. Ineke:
    8 augustus 2017
    Wat een grandioos mooi uitzicht.