Sanur het vervolg

9 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

Vannacht hebben we niet zo goed geslapen. Een aantal keer vannacht hoorden we iets wat op een wasmachine leek die over de zolder liep. We gaan even naar de receptie en horen dat er al vele mensen zijn geweest met dezelfde opmerking. Het blijkt dat er iets is met de boiler op het dak van het hotel. Ze zijn al bezig dit probleem te verhelpen. Daar gaan we dus maar vanuit. Na het ontbijt weer naar het vertrouwde plekje op het strand van Sanur. Vandaag weer een warme dag dus springen we diverse keren in de zee. Halverwege de middag houden we het voor gezien. Rick en Stan gaan terug naar het hotel. Kitty en William gaan richting het Sanur Village Festival. We vragen de weg enkele keren want veel reclame wordt er niet voor gemaakt. Na een halfuurtje hebben we de plek gevonden. Een ruim opgezet festival maar er zijn nauwelijks mensen. Het blijkt dat de officiële opening nog moet plaatsvinden maar het festival is al bezig. We drinken wat en nemen de taxi terug naar het hotel. We frissen ons op en gaan rond acht uur met zij viertjes weer richting het festival. Hier eten we weer bij een van de vele eettentjes. Ook zijn er diverse optredens. Eerst Balinese optredens en later ontdekken we een 2e podium met een super leuk bandje. Helaas stoppen deze na enkele nummers want de hoofdact komt. Op main stage komt een coverband van Coldplay. Man wat zijn die slecht. We luisteren enkele nummers en gaan wederom met de taxi richting het hotel. Slaap lekker....

1. Anja van Lierop:
    9 augustus 2017
    Gezellig dat festival !!! Benieuwd naar het geluid mss dat jullie ook wat gefilmd hebben .
    Gr van ons
  2. Chantal:
    9 augustus 2017
    Tja ik denk dat we intusse verwend zijn met de echte artiesten .. Al ziet het er wel heel gezellig uit ! Een wandelende wasmachine , je zou er een tegen komen haha. Geniet van jullie laatste daagjes xxx
  3. Ineke:
    9 augustus 2017
    Hopelijk lekker geslapen. Het festival ziet er wel heel kleurrijk uit, jammer dat de muziek tegenval. Toch volgende weer maar naar de kasteeltuinen in Helmond.
    Geniet van jullie laatste dagje en alvast een hele goed terugreis. Xxx
  4. Marcella Withagen:
    10 augustus 2017
    Gezellig zo'n festival! Foute Coldplay is beter als Indonesisch gejengel neem ik aan :-))