Lembongan - Sanur

8 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

Helaas moeten we vandaag weer afscheid nemen van Lembongan. Na het ontbijt nemen we nog een duik in het zwembad. Rond 12 uur worden we met het busje opgehaald. Nou ja busje, het lijkt meer op veevervoer. De weg naar het hotel is zeer slecht dus botsen we alle kanten op. Ook vandaag zit de boot vol. Gelukkig is het weer niet zo onstuimig als op de heenreis. Volgens de mensen die we gesproken hebben was dat echt uitzonderlijk. De zee is zo rustig dat we het wel aandurven achter op het dek te zitten. Af en toe een spatje water maar wat een verschil met de heenreis. Na aankomst in Sanur verzamelen we onze spullen. Vervolgens worden we netjes weer in ons hotel afgezet. Het personeel herkent ons nog en we krijgen wederom  een welkomstdrankje. Ditmaal een kamer op de 2e etage. Het ziet er naar uit dat deze kamer onlangs is omgebouwd naar een familiekamer. Nog niet alles is af maar de belangrijkste zaken zijn aanwezig. In Sanur hangen op diverse plaatsen posters van festiviteiten. Zo is er de komende dagen een vliegerwedstrijd. Ook staat het festival van Sanur voor de deur. Waarschijnlijk een dorpsfeest of zo. Moeten we nog even navragen. Vanavond dan maar.....

1. Niek en Adriënne:
    8 augustus 2017
    Mooie foto's en leuke verhalen van jullie avonturen op het eiland. Apart door het water om in de boot te komen en als haringen in een tonnetje vervoerd. Geniet nog de komende dagen want nu gaat het snel. Hopelijk een voorspoedige terugreis, maar zover is het gelukkig nog niet veel plezier. Liefs
  2. Niek en Adriënne:
    8 augustus 2017
    Oja, blijft altijd leuk lopen met een zaklamp lijkt een beetje alsof
    je op kamp bent, wel een smal paadje en steil trapje hoor. Pas op voor verstuikte enkels,voetbalseizoen begint zo hé.
  3. John:
    8 augustus 2017
    wel luchtig zo'n busje geen airco nodig en jullie zijn al verkleurd zie ik .
    vette hap kennen ze daar ook .
    groetjes john en lenie
  4. Anja van Lierop:
    8 augustus 2017
    Leuke foto's wederom Ben benieuwd naar het festival
    Gr
  5. Ineke:
    8 augustus 2017
    Knus zo met veel mensen in een busje. Hahaha. Gelukkig was de zee nu rustig en mooi blauw. Lekker gegeten en gedronken zo te zien. Ja, ja jullie zijn al beroemd in Bali. Blond, lang en vriendelijk dat valt natuurlijk. Veel plezier de komende dagen. Liefs, Ineke