Dag 1

17 juli 2023 - Frankfurt am Main, Duitsland

Dag 1, of eigenlijk al dag 2. Want gezien de baustellen in Duitsland hebben we spontaan besloten om een dagje eerder naar Frankfurt te rijden, dus op zondagmiddag in plaats van maandag vroeg in de ochtend. Nog even online inchecken thuis en hop, richting het overnachtingshotel. Een perfecte plek zo'n 10 minuten van het vliegveld. En met onze voucher, een Corona erfenis, kunnen we hier overnachten en de auto 3 weken parkeren. Iets na 19.00 uur komen we bij het hotel aan en checken in. We hebben hier al eens eerder gezeten en weten dat er vlakbij een lekker restaurant zat. En gelukkig zit dat er nog steeds zodat we lekker hebben gegeten. Nog even tv kijken en slapen.

Vanmorgen nog even een frisse douche en ontbeten. Daarna nog even een kleine ochtendwandeling om de tijd te doden. Om 12.00 uur vertrekken we met de luchthavenshuttle naar het vliegveld. Inchecken en door de douane gaat vlot, iets na 13.00 uur gaan we al richting de gate. Nog een uurtje voordat we kunnen boarden. Dus mooi tijd voor het 1e verhaaltje. Bij deze dan. Tot de volgende keer !

1. Anouk Terbeek:
    Bijnaa!!!
  2. Anja Van lierop:
    Lekker genieten 🥰😘
  3. Ineke:
    17 juli 2023
    Goed begin! Inmiddels onderweg richting Thailand.
  4. Marcella Withagen:
    Fijne start vd vakantie!
  5. Bart Huijnen:
    18 juli 2023
    Du bist mein Schültenbrau!! Viel plezier, groeten uit Spanje!!