Dag 14 Chiang Mai - Khao Sok

30 juli 2023 - Surat Thani, Thailand

Vandaag weer een reisdag. We gaan met Air Asia naar zuid Thailand, een vlucht van zo'n 1.500 kilometer. De oorspronkelijke vlucht zou rond het middaguur zijn maar een paar maanden geleden kregen we al bericht dat we pas om 19.00 uur vliegen. Dus nog even wat extra tijd in Chiang Mai. We benutten deze voor een museum bezoek: het 3D art in paradise museum. De resultaten hiervan zie je terug in de foto's. Na het bezoek nog even wat eten, de koffers bij het hotel ophalen en op weg naar het vliegveld. Een redelijk groot vliegveld. De vlucht vertrekt op tijd en we komen zelfs 20 minuten eerder aan in Surat Thani. Vanuit hier is het nog een uur en drie kwartier rijden. We hebben het vervoer naar de accommodatie al van te voren geregeld. Het bordje zien we al snel als we de hal van het kleine vliegveld inlopen. We zijn maar met zijn 2 en hebben naast een chauffeur ook een bijrijder. En das wel nodig want de weg zit vol bochten en donkere stukken. We rijden meer met als zonder groot licht. In het pikdonker komen we aan bij ons resort. De eigenaar, mr. Kong staat ons netjes op te wachten en brengt ons naar onze plek. Na 1 stap zien we een slang. En als we bij onze hut aankomen horen we de apen al volop. O ja, we zitten in de jungle. Hopelijk lekker slapen. Dan zien we morgen wel weer verder.

1. Anja Van lierop:
    30 juli 2023
    Leuke foto’s 🥰. Maar die slang en apen niks voor mij. Geniet er nog van 😘
  2. Ineke:
    30 juli 2023
    Bijzonder leuke foto’s! Pas goed op in de jungle voor de wilde dieren. 🐒🐍🦎
  3. Marcella Withagen:
    1 augustus 2023